Kampanie GDN
Google Display Network, w skrócie GDN, to globalna sieć reklamowa umożliwiająca bardzo szerokie dotarcie z przekazem reklamowym dzięki wyświetlaniu reklamy tekstowej i graficznej m.in. na witrynach www, podczas oglądania filmów w serwisie YouTube, w usłudze Gmail czy wielu innych, również mobilnych formatach reklamowych.
Reklama display cieszy się dużym powodzeniem, ponieważ efektywnie łączy precyzyjne możliwości targetowania z generowaniem milionowych, globalnych zasięgów.
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Jakie możliwości daje GDN?
Ze względu na ogromne działania zasięgowe reklama display jest doskonałą formą kampanii, która sprawdzi się podczas działań wprowadzających na rynek nowy produkt, zwiększających świadomość marki w danym kraju czy ekspansji związanej z rozwojem biznesu. W zależności od celów biznesowych kampanii GDN, do wyboru pozostaje kilka kluczy dotarcia. Targetowanie kontekstowe polega na określeniu listy od kilku do kilkunastu słów kluczowych lub konkretnych tematów, na bazie których system tematycznie dobiera witryny, gdzie wyświetlana jest kampania. Kolejną możliwością jest targetowanie na konkretnych, sprofilowanych odbiorców. Ten sposób prowadzenia kampanii GDN pozwala na określenie zainteresowań czy dokładnych preferencji demograficznych grupy docelowej marki. W ramach działań promocyjnych GDN istnieje również możliwość targetowania kampanii jedynie na wybrane przez nas serwisy www czy remarketing, czyli kierowanie przekazu marketingowego tylko do osób, które już odwiedziły daną witrynę.
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google
Od 5 lat uczestniczymy w programie partnerskim Google, co zaowocowało licznymi certyfikatami w następujących obszarach:
- 7 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci wyszukiwania
- 8 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci reklamowej
- 6 certyfikowanych specjalistów z reklamy produktowej