Remarketing
Remarketing to sposób prowadzenia działań reklamowych w sieci, skierowanych jedynie do osób, które wcześniej przynajmniej raz odwiedziły daną witrynę www.
Dzięki mechanizmowi opartemu o działanie plików cookies, system określa zainteresowanie danym produktem, marką czy usługą, a następnie kieruje do nich konkretny przekaz marketingowy. Taki komunikat jest wyświetlany podczas przeglądania sieci, obecności na portalach społecznościowych czy korzystania z wyszukiwarki Google.
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Kiedy warto postawić na remarketing?
Kampanie remarketingowe są doskonałym wsparciem działań e-commerce – niezależnie od rodzaju oferowanej usługi czy produktu – ponieważ prowadzone są zawsze w stosunku do osób, które uznaje się za potencjalnych klientów marki. Są to wszyscy, którzy co najmniej raz weszli w interakcję z marką – np. odwiedzili stronę sklepu internetowego, ale finalnie nie dokonali zakupu. Remarketing sprawdza się również w przypadku potrzeby wygenerowania jakościowego ruchu w sytuacji, kiedy systematycznie spada liczba odwiedzin.
-
Jakie korzyści daje remarketing?
Główną korzyścią płynącą z prowadzenia działań remarketingowych jest możliwość ponownego dotarcia do osób, które już znają nasz produkt lub usługę, ale podczas poprzednich wizyt na stronie nie zdecydowały się na zakup czy kontakt. Dzięki kampanii remarketingowej możliwe jest ponowne zainteresowanie ofertą, a finalnie skłonienie do podjęcia decyzji zakupowej. W przypadku sklepów e-commerce szczególnie atrakcyjną formą promocji jest remarketing dynamiczny, który pozwala na wyświetlanie komunikatu spersonalizowanego pod kątem konkretnych produktów, którymi wcześniej zainteresował się użytkownik. Tego typu działania z powodzeniem możemy prowadzić zarówno za pomocą narzędzi Google, jak i platform reklamowych portali społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn)
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google
Od 5 lat uczestniczymy w programie partnerskim Google, co zaowocowało licznymi certyfikatami w następujących obszarach:
- 7 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci wyszukiwania
- 8 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci reklamowej
- 6 certyfikowanych specjalistów z reklamy produktowej